Sağlık Hizmetleri Özel Sektöre Terk Ediliyor: Ankara Tabip Odası’ndan Sert Tepki
Yeniçağ Gazetesi, bugün "Sağlık Hizmetleri Özel Sektöre Terk Ediliyor" manşetiyle okuyucularının karşısına çıktı. 17 Mayıs 2026 tarihinde yayımlanan haberde, Ankara Tabip Odası'nın 32 ilde toplam 71 sağlık alanı ve tesisinin özelleştirilmesine yönelik sert eleştirileri ön plana çıkıyor. Ankara Tabip Odası, yaptığı açıklamada, "Kaynaklar özel sektöre aktarılırken devlet hastaneleri işlevsiz hale getiriliyor. Hastaneler artık şirketler tarafından yönetilirken, hastalar da müşteri olarak değerlendiriliyor," ifadelerine yer verdi. Türk Tabipleri Birliği Merkez Konseyi Başkanı Alpay Azap, eylemde yaptığı konuşmada, "Büyük şehir hastanelerinin şehir dışına taşınması, şehir içindeki sağlık alanlarının tamamen özel sektöre devredilmesi planının bir parçasıdır. Ülkemiz, geçmişte edinilen değerleri mirasyedi bir evlat misali…