Hemşireler Günü’nde İzmir’de Çözüm Talepleri Yükseldi: Ebe ve Hemşirelerden Çağrı
İzmir'de, Sağlık ve Sosyal Hizmet Emekçileri Sendikası (SES) 1 No’lu Şube üyeleri, Hemşireler Günü dolayısıyla İzmir Atatürk Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimliği önünde önemli bir basın açıklaması gerçekleştirdi. Şube Başkanı Havva Akcan, "Artık yeter, tükendik!" diyerek sağlık çalışanlarının maruz kaldığı sorunlara dikkat çekti ve çözüm çağrısında bulundu. Akcan, basın açıklamasında hemşirelerin beklentilerini sıralayarak şu taleplerde bulundu: "Tüm ek ödemeler en üst limitten hesaplanarak maaş üzerinden emekliliğe yansıtılmalı. 5 geceden fazla gece çalışması yasaklanmalı. Ebe ve hemşire açığı acilen kapatılmalı. Gece mesaisi, gündüz mesaisinin iki katı ücret ve izin olarak değerlendirilmelidir. Gebelik testi pozitif çıkan çalışanlara nöbet yazılmamalı. 5 yıla 1…